کار در منزل را چگونه راه اندازی کنیم؟

سه شنبه 12 آذر 1398
12:18
اکادمی جراحی

4. نویسنده نسخه برداری
شرح:
اگر هر بار که کسی فکر می کردم مهارت های نوشتن من در ارتباط با "حق چاپ" است ، من هر دلار داشتم ... خوب ، بگذارید فقط بگویم که من دیگر نیازی به کار دوباره از خانه ندارم. من ثروتمند خواهم شد


در واقعیت ، نوشتن نسخه برداری به این معنی است که شما نوشتن ترغیب کننده تر (اغلب کوتاه تر) را نسبت به یک وبلاگ نگار ، روزنامه نگار یا نویسنده ایجاد می کنید. کپی رایت ها غالباً توسط آژانس های کار در منزل ، ادارات بازاریابی و شرکت های تبلیغاتی استخدام می شوند.

طرفداران:
یكی از بزرگترین مزایای كار در مشاغل خانگی برای كپی نویسان این است كه همیشه نیاز به كپی فروش و كپی بازاریابی وجود دارد. خواه شرکتی در حال پیشرفت و تلاش باشد ، یک نویسنده نسخه نویس تقریباً همیشه در جایی در لیست حقوق و دستمزد قرار دارد.

منفی:
من به عنوان یک نويسنده نويسنده تمرين ، دشوار است که در مشاغل خانگی در امر نوشتن مقاله مشاغل واقعی پیدا کنید. من حدس می زنم که مهلت بسته به اینکه مشتری های شما باشند ، می تواند کمی سردرد باشد. برخی آژانسهای تبلیغاتی به خصوص می خواهند شما در همان ساعات دیوانه کننده ای که کارمندان تمام وقت انجام می دهند کار کنید.

از کجا می توان این نوع کارها را در مشاغل خانگی پیدا کرد:
یافتن مشاغل نوشتن نسخه برداری که می توانید از خانه انجام دهید بسیار آسان است. از طرف دیگر یافتن مشاغل با کیفیت نوشتن کپی که می توانید از خانه انجام دهید ، می تواند کمی پیچیده تر باشد. توصیه می کنم به آگهی های محلی یا بازاریابی محلی مراجعه کنید تا ببینند که آیا آنها هر کاری را که باید در خارج از کشور انجام دهند ، در اختیار متخصصان آزاد قرار می دهند یا خیر. اگر به دانستن چگونگی دستیابی به بهترین و پیشرفت خدمات خود نیاز به کمک دارید ، می توانید از کتابخانه دوره در SolidGigs استفاده کنید تا قدم خود را کامل کنید و آنچه را که ارزش آن را دارید شارژ کنید. با کد تبلیغاتی WORKATHOME2 آن را فقط با 2 دلار امتحان کنید.

5. نویسنده برند / خالق نام تجاری
شرح:
در حالی که صدها نوع کار مختلف از مشاغل خانگی یا نویسندگان وجود دارد ، تبدیل شدن به یک نویسنده مارک تجاری یا خالق نام کسب و کار نوع خاصی از خلاقیت را به خود می گیرد. اگر شما فردی هستید که دوست دارد پازل های بسیار چالش برانگیز را حل کند ، به خارج از صندوق فکر کنید (راه من صحبت می کنم) ، یا از طریق 1000 ایده بد چشم پوشی کنید تا روی ایده آل بیفتد ، سپس نوشتن نام تجاری یا نامگذاری مشاغل است. کاملاً تا کوچه شما و از آنجا که بسیاری از مردم شرکتهایی را با همه اندازه شروع می کنند - یا محصولات جدیدی را به لیست شرکتشان اضافه می کنند - نام های تجاری و برندهای تجاری در حال حاضر تقاضای زیادی دارند.

طرفداران:
اگر شما یک چالش را دوست دارید ، کار در خانه به عنوان نویسنده برند یا نام تجاری تجارت 100٪ مربای شما است. وارونه؟ رضایت کامل وقتی سرانجام روی آن نام تجاری کامل فرود می آیید.

منفی:
این نوع نوشتن قطعاً بدون پیاده روی در پارک است. این نوع کار فقط انعطاف پذیرترین اثر از نویسندگان وطنی است (که خیلی به کارهایشان دلبسته نمی شوند).

از کجا می توان این نوع کارها را در مشاغل خانگی پیدا کرد:
یافتن مشاغل آنلاین با نامگذاری مشاغل آنلاین می تواند دشوار باشد ، اما من این شرکت کوچک جالب را کشف کرده ام که افرادی را مانند شما استخدام می کند تا مشاغل خود را نامگذاری کنند ، برچسب ها را بنویسند و موارد دیگر. آنها اسکوادلپ نامیده می شوند. فقط به وب سایت آنها مراجعه کنید ، به پایین بروید و روی پیوند "تبدیل به یک خلاق" در پایین صفحه کلیک کنید.

6. نویسنده رسانه های اجتماعی
شرح:
یکی از محبوب ترین کارهایی که می توانید در بخش نوشتن از خانه انجام دهید کار نویسنده رسانه های اجتماعی است. تقریباً هر شرکتی این روزها حضور در رسانه های اجتماعی دارد و همچنین فهمیده است که رسانه های اجتماعی (1) همیشه گرسنه و (2) متفاوت از تبلیغات سنتی یا روزنامه نگاری هستند.

اگر برای صحبت های متقاعد کننده با مخاطبان خاص به روش های جذاب مشکلی دارید ، پس ایجاد محتوای نوشتاری برای رسانه های اجتماعی قطعاً یکی از کارهایی است که می توانید از خانه انجام دهید.

طرفداران:
رسانه های اجتماعی می توانند روشی جالب و هیجان انگیز برای کار از خانه باشند. شما باید هر روز محتوای جالب و جذاب ایجاد کنید و منتشر می کنید ، و برای بیشتر کار در خانه نویسندگان رسانه های اجتماعی ، به نمایندگی از شرکت هایی که شما را استخدام کرده اند برای کار در خانه ، با افراد جالب آموزش باینری آپشن نیز درگیر می شوید.

منفی:
بسته به اینکه چه شرکتی شما را برای کار در خانه به عنوان نویسنده رسانه های اجتماعی استخدام می کند ، ممکن است ساعات عجیب و غریبی داشته باشید یا در بعضی مواقع مجبور به تماس هستید. این امر به ویژه در مورد شرکتهای مرتبط با خبر که باید در تمام ساعات روز مطالب را از طریق رسانه های اجتماعی ارائه دهند صادق است. اما ، معمولاً ، مشاغل آنلاین مانند این می توانند با برنامه نویسان فانتزی و سایر فناوری ها مدیریت شوند.

از کجا می توان این نوع کارها را در مشاغل خانگی پیدا کرد:
ابتدا به بخش بازاریابی در FlexJobs نگاهی بیندازید. اگر اینگونه نباشد ، می توانید Vocual Vocations یا لیست جادوگران هفتگی را در SolidGigs امتحان کنید که اغلب دارای کیفیت کار در پست های نویسنده رسانه های اجتماعی شغلی است....


[ بازدید : 187 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش قانون جذب و موفقیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]