مشاغل خانگی

شنبه 16 آذر 1398
21:59
اکادمی جراحی

در یک بند؟ به پول نقد سریع احتیاج دارید؟ ما در اینجا در مورد سرمایه های کوچک ، نه میلیون ها دلار صحبت می کنیم - به اندازه کافی برای برآورده شدن تعهدات ماهانه خود و یا گرفتن این طلبکار مزاحم برای متوقف کردن تماس با شما.



هیچ یک از 32 استراتژی ذکر شده در اینجا برای به دست آوردن سریع پول ، بانک ضرب المثل را خراب نمی کند. بعضی از آنها راحت تر از سایرین هستند ، مشاغل خانگی اما تقریباً همه آنها به سرمایه بسیار کمی نیاز دارند. منظور آنها این است که شما را در اوقات دشوار تجربه کنند.


مرتبط: 2 راه برای کسب درآمد آنلاین در این ماه



برخی از این راهکارها برای به دست آوردن پول اضافی ، شما را در محلی خاص قرار می دهد ، در حالی که برخی دیگر مستقل از مکان هستند ، اما همه اینها باعث می شود که باهوش باشید. کسب و کار خانگی همه ما در یک نقطه از زندگی یا نقطه دیگر خودمان را در یک نقطه تنگ پیدا کرده ایم ، اما برای شخص متعهد ، هر کاری ممکن است.


بخش اعظم این مربوط به طرز فکر است. وقتی فاقد پول هستید ، کمبود تفکر وارد می شود. طرز فکر کمبود منفی است و فکر می کند که هیچ وقت به اندازه کافی برای دور زدن وجود ندارد. وقتی خود را مانند این فکر می کنید ، تمام توان خود را انجام دهید تا به یک طرز فکر فراوان حرکت کنید.


افکار ما فوق العاده قدرتمند هستند. ما روزانه 60،000 افکار داریم که بسیاری از آنها در ذهن ناخودآگاه ما وجود دارد که بخش اعظم آنها تکرار می شود. ما باید مباشر افکار خود باشیم. هنگامی که خودتان را به فکر منفی کشیدید ، باید خود را از این امر دور کنید.


وقتی می خواهید سریع درآمد کسب کنید ، اغلب در یک موقعیت سخت اقتصادی قرار دارید ، حتی ناامید هستید که اهداف را برآورده سازید ، اما هر آنچه را که داریم و هر آنچه که هستیم تبدیل می شود تا حدودی از افکار ما ناشی می شود. فکر کنید و خواهید شد. اگر می خواهید زندگی فراوان داشته باشید ، افکار درست را اصلاح و پرورش دهید.


روانشناسی کسب درآمد.

صرف نظر از این که اگر نیاز به کسب پول سریع دارید یا فقط در برنامه های کلان از پول درآوردن صحبت می کنیم ، یک روانشناسی مهم وجود دارد که باید قبل از ورود به استراتژی ها به آن اشاره کرد. اگر مدل ذهن فروید را مطالعه کنید ، دستگاه روانی را کشف خواهید کرد. این سازه سه بخشی در ذهن شماست که کنترل کننده تمام رفتارهای شما است.


آن سه شخص شناسه ، فوق العاده نفس و نفس هستند. شناسه از بدو تولد در اعماق ناخودآگاه زندگی می کند. این منبع نیازهای ناگهانی و غریزی ما است. وقتی خودتان را در حال انجام آنچه می دانید نباید انجام دهید ، شناسه خود را سرزنش کنید.


فوق العاده نفس بعداً در زندگی شکل می گیرد تا تعادل بین هویت برقرار شود. این امر از طریق تربیت ، هدایت والدین و احساس جامعه و عقاید ما از شناسه شکل می گیرد و از هم می شکند. افرادی که مراقب پول خود هستند می توانند از ابراز نفس خود تشکر کنند.


نفس راننده تصمیم گیری است. این تصمیم گیری بین شیطان (شناسه) و فرشته (فوق العاده نفس) بر روی هر شانه (بله ، تمام آن کارتونهایی که تا به حال دیده اید ، تا حدودی درست است). ما در ذهن خود صداهایی داریم و این وظیفه خود است که تصمیم بگیرد کدام یک را عملی کند. هدف آن رضایت از شناسه به نوعی و در عین حال حضور در فوق العاده نفس است.



طرح های سریع ثروتمند و رژیم های لاغری کم رنگ به طور طبیعی محبوب هستند زیرا در ضمن شرکت در فوق العاده نفس ، شناسه را راضی می کنند. هنگامی که چیزی شبیه به این را می بیند ، کار نفس کامل است. جذابیت "سریع" ناشی از تمایل فطری برای رضایت فوری است ، بنابراین هنگام جستجو برای بدست آوردن پول سریع ، از آنچه که به نظر می رسد خیلی خوب است نیز بر حذر داشته باشید (احتیاط کنید). حواشی ذهن شماست و تمام تلاش خود را برای زدودن جان های ضرب المثل انجام دهید.


بهترین راه های کسب درآمد بلافاصله کدامند؟ در حالی که یک جستجوی آنلاین وقتی به برخی از پول های سریع نیاز دارید ، میلیون ها نتیجه را به همراه خواهد داشت ، همه این موارد قانونی نخواهد بود. فیلتر کردن به اصطلاح سر و صدا بر عهده شماست. این 32 استراتژی به شما کمک خواهد کرد که شما را در سیاه و سفید قرار دهید ، حتی اگر به روشی بسیار کوچک باشد. هنگامی که هستید ، برنامه ریزی را از سر بگیرید و روی تصویر بزرگتر تمرکز کنید.


https://academysabz.com/home-jobs/



[ بازدید : 190 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش قانون جذب و موفقیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]