تمرین قانون جذب

شنبه 16 آذر 1398
22:00
اکادمی جراحی

تمرین قانون جذب بهترین راه برای استفاده از قانون جذب است. برای اینکه بتوانید بهتر از قانون جذب استفاده کنید و نتایج بزرگ تری بگیرید پیشنهاد می کنم این پنج تمرین قانون جذب را که در ادامه به شما معرفی میکنیم هر روز انجام بدهید.

با توجه به اینکه بسیاری از افراد در جلسات مشاوره و کلاسهای حضوری از من می پرسند که چرا از قانون جذب نتیجه نمی گیریم به این موضوع میرسم که این افراد اصلاً تمرین روزانه قانون جذب را انجام نمی دهند. اگر واقعاً می‌خواهید به خواسته و آرزوی که دارید برسید باید با توجه به خواسته و هدف که دارید این پنج تمرین قانون جذب را هر روز انجام بدهید.

سعی کردم با توجه به تجربیاتی که در این زمینه دارم و کتابهایی که در زمینه قانون جذب و موفقیت مطالعه کردم کاربردی ترین تمرین قانون جذب را برایتان در قالب یک مقاله آماده کنم. این ۵ تمرین قانون جذب که در ادامه به شما معرفی خواهم کرد تمریناتی هستند که خود من هر روز آنها را انجام می دهم با استفاده از این تمرینات قانون جذب توانسته‌ام به نتایج بزرگی برسم.

تمرین قانون جذب

بعد از جواب این سوال که قانون جذب چیست ؟ بسیاری از افرادی که قصد دارند از قانون جذب برای جذب پول و ثروت و یا حتی قانون جذب عشق استفاده کنند باید روزانه زمانی را برای انجام تمرینات ذهنی قانون جذب بگذارند. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که اگر قانون جذب را کامل یاد بگیریم آیا باز هم انجام تمرین قانون جذب مهم است؟

شما هر چقدر هم که قانون جذب را یاد بگیرید من پیشنهاد می کنم که روزانه زمانی را برای تمرین قانون جذب بگذارید. در این مقاله سعی کردم بهترین تمرینات قانون جذب را برای شما آماده کنم.

سعی کردم کامل‌ترین و جامع‌ترین مقاله در زمینه تمرین قانون جذب داخل سایت مدیر افکار برایتان قرار بدهم تا نهایت استفاده را از این مقاله ببرید.

قبل از اینکه به سراغ تمرین های قانون جذب برویم بهتر است در مورد قانون جذب توضیح کوتاهی بدهم. همانطور که می دانید قانون جذب یک قانون ثابت در جهان است که همیشه و در همه جا برای تمام افراد در حال عمل کردن است.

شما چه به صورت خودآگاه و چه به صورت ناخودآگاه از قانون جذب استفاده می کنید. یعنی بسیاری از افرادی که هیچ اطلاعاتی در مورد قانون جذب هم ندارند و اصلاً نمی دانند که قانون جذب چیست در حال استفاده از این قانون هستند. اما شما که می‌دانید قانون جذب چیست می توانید به صورت خودآگاه از این قانون این در جهت رسیدن به خواسته ها و اهدافی که دارید استفاده کنید.

تمرینات قانون جذب

قانون جذب (Law of Attraction) با افکار شما یک رابطه مستقیم دارد. قانون جذب با توجه به افکاری که در ذهن شما ایجاد می شود خواسته یا ناخواسته ای را وارد زندگی تان می کند. همانطور که می‌دانید افکار به دو دسته افکار منفی و افکار مثبت تقسیم می شود.

افکار منفی باعث ایجاد اتفاقات منفی و ناخواسته ها وارد زندگی تان می شود. ولی افکار مثبت باعث می شود شما به سمت خواسته ها و اهدافی که دارید کشیده شوید. وقتی افکارتان مثبت باشد در حال فرستادن ارتعاش مثبت به سمت کائنات هستید و کائنات با توجه به ارتعاشی که از ذهن شما دریافت میکنند خواسته و ناخواسته ای را وارد زندگیتان خواهند کرد.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که از کجا می توانیم بفهمیم افکار ما مثبت است یا منفی؟

شما از طریق احساسات می توانید متوجه شوید که افکارتان مثبت است یا منفی. اگر احساس خوبی داشتید نشانه این است که در حال فرستادن ارتعاش مثبت در جهت آرزو و خواسته هایتان هستید و در مسیر رسیدن به اهداف تان قرار گرفته اید. اما اگر احساس بدی داشتید نشانه این است که در حال فرستادن ارتعاش منفی و جذب ناخواسته هایتان هستید و باید احساسات تان را خوب کنید.

کار تمرینات و تمرین قانون جذب خوب کردن احساس تان است. شاید خوب کردن احساس به تنهایی کار سخت و دشواری باشد اما اگر تمرینات قانون جذب را به خوبی انجام دهید می‌توانید خیلی زودتر با خواسته و هدفی که دارید برسید.

رابطه بین تمرین قانون جذب و خواسته ها

بین انجام تمرین قانون جذب و خواسته های تان یک رابطه مستقیم وجود دارد. انجام تمرینات قانون جذب باعث می شود که ارتعاش خواسته و هدف تان را خیلی دقیق تر و قدرتمند تر به کائنات و جهان هستی ارسال کنید. هر چقدر ارتعاشی که به کائنات میفرستید قوی‌تر باشد زودتر با خواسته و هدفی که دارید می رسید.

اگر می خواهید به خواسته و هدفی که دارید خیلی زود برسید پیشنهاد می کنم روزانه زمانی را برای انجام تمرین قانون جذب بگذارید. شاید بپرسید که روزانه چقدر زمان برای انجام تمرین قانون جذب نیاز است؟

زمان تمرین قانون جذب به خود شما بستگی دارد. اما هر چقدر بیشتر زمان بگذارید بیشتر نتیجه خواهید گرفت. اما پیشنهاد می کنم کمتر از 30 دقیقه برای انجام تمرینات قانون جذب زمان نگذارید. پس همراه ما باشید تا در ادامه شما را با ۵ تمرین قانون جذب آشنا کنم.


[ بازدید : 197 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش قانون جذب و موفقیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]