مشاغل خانگی

يکشنبه 17 آذر 1398
21:40
اکادمی جراحی

59. مراقبت از چمن و باغبانی

اگرچه شما فقط در مدت محدود سال قادر خواهید بود تا چمن زنی کنید ، اما خدمات باغبانی در طول 12 ماه انجام می شود. می توانید تجارت خود را با خدماتی مانند:


چمن زنی

باغبانی

جیغ زدن

برف روبی

دامداری

مزرعه گیاهان دارویی را می توان به عنوان خدمات در اکثر نقاط جهان ارائه داد. چه در منطقه شهری و چه در روستایی قرار داشته باشید ، باغ گیاهان فضای بسیار کمی را مشاغل خانگی می کنند.

60. خدمات نگهداری از کودکان

ممکن است نگهداری از کودک به نظر نمی رسد که به بازار سودآوری وارد شود ، اما تعجب می کنید که اگر تجربه ، گواهینامه ها و مجوزهای مناسب را داشته باشید ، چقدر می توانید حقوق دریافت کنید. اگرچه آموزش رسمی لازم نیست ، اما این می تواند در صورت بروز هرگونه شرایط اضطراری تمام کسب و کار خانگی مراحل را به شما آموزش دهد. تعدادی از خانواده ها نیز به عنوان خدمات کار ارائه می دهند:

پرستار بچه

پرستار بچه

مدرس

طلا جفت

مرتبط: 8 نکته برای هر کسی که خدمات مراقبت از کودک را شروع می کند


61. خدمات عایق بندی كودك

ضدعفونی کردن کودک معامله ای است که این روزها خیلی ها به آن فکر نمی کنند. اما هر خانواده ای با کودک تازه متولد شده یا فرزند کوچک می خواهند خانه امنی را برای آنها فراهم کنند. کسب درآمد از یوتیوب مناطق بسیاری از خانه وجود دارد که می توانند خطرناک باشند ، از گوشه های تیز گرفته تا پله ها. یک کسب و کار در زمینه عایق بندی کودکان بسیار ارزان است ، اما ممکن است بسته به موقعیت مکانی خود ، از شما بخواهید مقررات خاص ایالت را رعایت کنید. برای درک همه مشکلات و حواشی صنعت ، ممکن است قبل از راه اندازی فروشگاه اقدام به انجام کارآموزی در این زمینه کنید.

62. تبدیل رسانه های دیجیتال

آیا تاکنون فکر کرده اید که در مورد کلیه سی دی های دی وی دی و دی وی دی های قدیمی که قبلاً برای گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم استفاده می کردیم اتفاق می افتد؟ خوب ، جواب این است ، اغلب هیچ چیز نیست. برای کسانی که به تازگی استفاده از اینترنت را برای بارگیری ، خرید و گوش دادن به موسیقی شروع کرده اند ، سی دی های آنها هدر می رود. اگر می دانید که چگونه این رسانه را به رایانه منتقل کنید ، می توانید تکنیک-ترس و افرادی که زمان کمی روی دست دارند ، انجام دهند. خدمات خود را در تالارهای گفتمان ، رسانه های اجتماعی یا بروشور ارائه دهید. شما حتی ممکن است به طور طولانی مدت با مشتریانی که نیاز به فناوری های کلی تری دارند ، به پایان برسانید.

63. خدمات درایور شخصی یا تاکسی

این کار به خصوص در صورت زندگی در یک منطقه شهری آسان است ، زیرا بسیاری از بازرگانان و زنان ترجیح می دهند برای برقراری تماس ، برنامه ریزی جلسات و به طور کلی کار بر روی جنبه های عملیاتی شرکت های خود ، داشتن راننده برای رفتن و رفتن از محل کار خود را انجام دهند. در طول آن زمان. از طرف دیگر ، اگر به دنبال راه اندازی مشاغل هستید که بیشتر شبیه سرویس تاکسی است ، چرا راننده Uber نمی شوید؟ برای تبدیل شدن به راننده Uber ، شما باید:

یک ماشین مناسب

سابقه رانندگی تمیز

یک تلفن هوشمند

21 سال یا بالاتر باشد

حداقل 3 سال تجربه رانندگی

بررسی پیش زمینه

برخی از مزایای اصلی راننده Uber عبارتند از:

شما می توانید برنامه خود را ایجاد کنید

شما یک رئیس واقعی ندارید

شما به طور مرتب از "افزایش قیمت" بهره خواهید برد

شما هر روز با افراد جدیدی ملاقات خواهید کرد

مرتبط: 5 درس آموخته شده از بزرگترین راننده Uber در جهان


64. خدمات آرایشگری یا آرایشگر آرایش

اگر قبلاً در یک سالن کار کرده اید یا فقط می دانید که چگونه مو را کوتاه کنید اما سرمایه ای برای باز کردن تجارت خود ندارید ، می توانید یکی را از خانه شروع کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مطمئن شوید که تمام شرایط ایالتی خود را برای افتتاح سالن در خانه خود رعایت می کنید. گفته می شود ، هنگامی که خود را بلند کردید و به کار خود ادامه دهید ، می توانید از 22500 دلار به بعد در هر جایی درآمد کسب کنید. شما همچنین می توانید درمان های زیبایی دیگری مانند:

رنگ کردن مو

کاشت مو

مانیکور و پا

آرایش

ماساژ

65. طراح داخلی

هم صاحبان خانه و هم صاحبان مشاغل به دنبال طراحی داخلی و خدمات دکوراسیون منازل هستند تا چشم انداز فضای آنها به وجود بیاید. داشتن مدرک یا گواهینامه به شما در درک کارکردهای مختلف خانه یا محل کار کمک می کند ، اما در اکثر جاها از نظر قانونی لازم نیست. شما قادر خواهید بود بیشتر تحقیقات خود را از راحتی های منزل خود انجام دهید ، اما برای درک چگونگی استفاده از این فضا ، باید مشتری خود را بشناسید. سؤالاتی مانند:

آیا برای بزرگسالان یا کودکان یا هر دو مورد است؟

آیا فضا نیاز به حیوان خانگی دارد؟

https://academysabz.com/home-jobs/



[ بازدید : 170 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش قانون جذب و موفقیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]