قانون جذب پول

يکشنبه 17 آذر 1398
21:42
اکادمی جراحی

یک برنامه زمانی برای "برنامه جذب ثروت" خود ایجاد کنید.

هدف خود را یادداشت کنید که می خواهید در 3 ماه و سپس در 6 ماه چقدر پول بدست آورید. خاص باشید. Fortgang تأکید می کند که وقتی ما این اهداف خاص را می نویسیم ، باید در این بیانیه قدردانی کنیم. برای مثال ، بنویسید "ممنون از 100000 دلار که می خواهم تا پایان سال بگذرانم." اگر با گذشت زمان ، به همان اندازه که در هدف خود تعیین کرده اید ، تصمیم نگرفته اید ، به هر حال سپاسگزار باشید و به دنبال اهداف مثبت خود باشید.



تصویری با عنوان جذب پول جذب مرحله 6

6

به "برنامه جذب ثروت" خود تعهد کنید و اهداف مالی هفتگی ، ماهانه و سالانه را انجام دهید. هر روز با مدیتیشن در مورد قدردانی و با دانستن اینکه ثروت از همه نوع بلافاصله وارد زندگی شما می شود ، شروع کنید.


پرسش و پاسخ جامعه

سوالی بپرسید

چه چیزی را میخواهی بدانی؟ ما تمام تلاش خود را برای یافتن جواب خواهیم کرد.

ارسال


نکات

افراد و چیزهایی را در زندگی خود رها کنید که انرژی شما را به سرقت می برند. اگر بیش از حد خسته شوید که از آن بهره مند شوید ، جذب ثروت دشوار است ، بنابراین حاضر باشید از مردم و چیزهایی که شما را به پایین می کشند خداحافظی کنید.

هزینه ها را کاهش دهید. بعضی اوقات فکر می کنیم ثروت فقط به آنچه آموزش قانون جذب می پردازیم مبتنی است ، اما اگر بتوانیم زمینه های زباله را در بودجه خود حذف کنیم ، فوراً ثروت بیشتری برای استفاده در چیزهایی که واقعاً می خواهیم و نیاز داشته باشیم خواهیم داشت.

با خواندن کتابهای دیگر در مورد این موضوع ، از جمله "راز" نوشته Rhonda Byrne و "Zero Limits" اثر جو ویتاله ، خود را در ایده ثروت غرق کنید. این کتابها ، مانند "برنامه سعادت" ، خواننده را فراخوانده می کند که در فکر خود درباره آنچه واقعاً ثروت است ، دستخوش تغییراتی شود تا بتواند از ورود آن به زندگی خود باز باشد.

هشدارها

پیام های منفی در رسانه ها و افراد با تفکر منفی می توانند تفکر ترس آور ایجاد کنند. از مردم و الگوهای فکری دوری کنید که انرژی مثبت و تعهد شما به تفکر مثبت را سرقت می کنند. این یک عامل مهم در دانستن چگونگی جذب ثروت در زندگی شما است.


https://modireafkar.ir/law-of-attraction-of-wealth/


[ بازدید : 178 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش قانون جذب و موفقیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]