بک لینک pbn

پنجشنبه 28 آذر 1398
18:03
اکادمی جراحی

1. از داده های منحصر به فرد استفاده کنید
ایجاد داده های منحصر به فرد خود بهترین راه برای تمایز محتوای شماست. هر کس می تواند راهنماهای "چگونه" بنویسد.


اما اگر استراتژی شما این باشد که "چگونه به" رقبای خود بگویید ، هرگز در گوگل پیروز نخواهید شد.

این یک جنگ باخت است

اگر می خواهید در دراز مدت تسلط داشته باشید ، باید داده های منحصر به فردی ایجاد کنید.


منبع
شما ممکن است کلمه " خرید بک لینک pbn " را ببینید و دسته ای از بچه های بچه گربه را در کت های آزمایشگاهی مشاهده کنید.

اما گوش دهید:

من به سختی ریاضی را در مدرسه گذرانده ام و آموزش رسمی در تجزیه و تحلیل داده ها ندارم.

اگر من می توانم داده های منحصر به فرد ایجاد کنم ، پس شما هم می توانید.

نکته جالب اینجاست که حتی لازم نیست اطلاعات شما واقعی باشند. این می تواند داده های فرضی باشد و هنوز هم تأثیر دارد.

به عنوان مثال ، مقاله PBNs من بخشی در مورد ROI استفاده از PBN دارد. ارقامی که من استفاده کردم تخمین زده می شود بر اساس تجربه من تخمین زده شود. برای انجام این کار نیازی به استخدام تیمی از تحلیلگران داده ندارم.

من فقط شماره ها را در یک صفحه Google تایپ کردم. این جدی است

نکته این است:

اگر می خواهید محتوای خود را از رقبای خود متمایز کنید از داده ها استفاده کنید.

2. هنجارهای صنعت را به چالش بکشید
خنده دار است زیرا بعضی اوقات مطالب شما به سؤالی که درباره صنعت شما دارند پاسخ می دهند. من این ایده را برای نوشتن در مورد اینکه آیا PBN ها ارزش آن را دارند یا خیر ، داشتم چون به این سوال دقیق می انداختم.

تنها راهی که می توانید هنجارهای صنعت را به چالش بکشید ، زندگی و نفس کشیدن صنعت است. در آن زمان خطر و هزینه استفاده از PBN را می دانستم. من همچنین می دانستم که زیر مجموعه بزرگی از SEO دوست دارد از آنها استفاده کند.

بنابراین ، به جای این که به جریان بپردازم ، تصمیم گرفتم این استراتژی چند ساله را به چالش بکشم.

بهترین بخش در مورد هنجارهای چالش برانگیز در صنعت شما این است که نیازی به رویکرد تند و تیز ندارید. شما می توانید برای هر دو طرف هدفمند باشید و استدلال کنید. اما در پایان ، شما باید نظر خود را به خواننده خود واضح و روشن بیان کنید.

صنعت خود را تجزیه و تحلیل کنید.

چه «بهترین شیوه ها» یا «هنجارها» را می توانید به چالش بکشید؟

3. راه حل های منحصر به فرد ارائه دهید
محتوای خوب مشکلات را حل می کند و راه حل هایی را ارائه می دهد. اگر از داده های منحصر به فرد استفاده می کنید و هنجارهای صنعت را به چالش می کشید ، باید راه حل ارائه دهید.

برای اینکه مثالی بزنم ، فرمول 90/10 برای مقاله PBNs خود را ارائه کردم.

ساده است:

فقط 10٪ بک لینکهای شما باید از فرصتهای پرخطر مانند PBN استفاده کنند. 90٪ بک لینکهای شما باید از فرصتهای کم خطر مانند مواردی که از طریق دسترسی به دست می آیند ناشی شود.

تنها کاری که من کردم این بود که از اصل پارتو استفاده کنم و از این وضعیت استفاده کردم.

در اینجا اقدامات قابل توجهی از همه اینها وجود دارد:

محتوای شما باید متفاوت و منحصر به فرد باشد
شما باید از ایجاد خرگوش در تلاش برای ایجاد راهنماهای بهتر و بهتر "چقدر" جلوگیری کنید
داده های منحصر به فرد ، موقعیت های منحصر به فرد ، و استراتژی های منحصر به فرد همیشه بر راهنماهای نظارت مجدد حاکم می شوند.
پیش از این به خاطر می آورید که گفتم محتوا "domino سرب" است؟

این 100٪ واقعیت است ، اما این تنها دومینو نیست.

اگر به شما فاکتورهای دیگری را نشان ندادم که به مقاله من اجازه دهند عملکرد خوبی داشته باشد به شما دروغ می گویم.

بگذارید از بزرگترین شروع کنم:

مزیت "ناعادلانه"
آیا هرگز تعجب کرده اید که چقدر وبلاگ نویسان محبوب تنها در عرض دو روز انتشار صدها اشتراک اجتماعی و نظرات وبلاگ را دریافت می کنند؟

به دلیل لیست های ایمیل آنهاست.

من می توانم از اول بگویم که داشتن یک لیست ایمیل یکی از بهترین (و ساده ترین) راه های تقویت نتایج جستجوگرها است.

چرا؟

زیرا تبلیغ محتوا بدون لیست سخت است.

می توانید در رسانه های اجتماعی وحشت کنید ، هزینه های زیادی را صرف تبلیغات کنید ، و حتی می توانید پیوندهایی بسازید تا زمانی که رنگ آن به رنگ آبی نباشد.

اما هیچ تاکتیکی برای ارتقاء محتوا آسانتر و سریعتر از افزایش لیست ایمیل شما نیست.

نوشتن و ارسال نامه الکترونیکی 5-10 دقیقه طول می کشد. اگر لیستی با اندازه مناسب داشته باشید ، طی 24 ساعت هزاران بازدید کننده از مطالب جدید خود دریافت می کنید.

بنابراین ، چرا این به SEO شما کمک می کند؟

زیرا اگر می خواهید بک لینک و سهم اجتماعی به دست آورید ، به محتوای خود نیاز به چشم دارید.

بدون چشم یا بدون بک لینک وجود ندارد

تنها دلیلی که بک لینک طبیعی به مقاله PBNs خود را از موتور جستجوگر ساعت بدست آوردم به این دلیل است که محتوای من قابلیت ارتقاء را داشت.

افزایش دید محتوا = شانس بهتر برای گرفتن بک لینکهای طبیعی

اگر می خواهید نتایج SEO خود را تقویت کنید ، باید لیست ایمیل خود را رشد دهید.

بخش سوم این استراتژی ایجاد یک تجربه کاربری مثبت در وب سایت شما است.

لطفاً کاربران خود (یا قیمت آن را بپردازید)
اولین قدم برای خشنود کردن کاربران ، دادن ارزش باورنکردنی از طریق مطالب شما است.

من در حال حاضر می دانم که شما با پیروی از چارچوب بالا به این هدف خواهید رسید. اما چندین عنصر میکرو دیگر وجود دارد که بر عملکرد مطلوب شما تأثیر می گذارند


[ بازدید : 156 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش قانون جذب و موفقیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]