آموزش طراحی ویلا

يکشنبه 2 آذر 1399
22:51
اکادمی جراحی

طراحی ویلا

عظمت تصور شده از ویلا-املاک روم باستان نه تنها به توصیفات نوشته شده بلکه از کشف مجدد نقاشی های دیواری نقاشی شده بر روی دیوارهای خرابه های عتیقه بستگی داشت. طراحی ویلا معمار نقاش ، رافائل (1483–1520) و کارگاه وی جزئیات گچ بری بسیار زینتی حاصل از مطالعات باستان شناسی خود را برای ویلا بزرگ ماداما در رم (آغاز 1517) تفسیر کردند. گروتسک های برجسته نقاشی و مجسمه ای روایت هایی از نویسندگان باستان را به تصویر می کشند طراحی ویلا و از نمونه های طراحی ویلا عتیقه ویلا آدریانا و دوموس اوره پیروی می کنند. به همین ترتیب ، طراحی ویلا برای پاپ ژولیوس سوم ، چندین معمار - از جمله جیكومو باروززی دا وینیولا (1507-1573) ، بارتولومئو آمماناتی (1511-15159) و جورجیو واساری (1511-1574) - سطوح تزئین شده ای در حیاط ، گلدان و غارها در عقب نشینی در حومه رم معروف به ویلا جولیا (1551–53).

Barozzi da Vignola با الهام از نمونه های باستانی ، از یک سازه مستحکم پنج ضلعی شکل برای طراحی ویلا فارنس (در سال 1556 آغاز شد) ، که مفاهیم باغ و ویلای رومی را به شکلی اختراع شده شامل یک حیاط مدور ادغام می کند ، اقتباس کرد. در اواخر قرن شانزدهم و اوایل قرن هفدهم ، هنگامی که نخبگان روم به دنبال ساخت مکان های عقب نشینی در کشور بودند ، معماران دیگر با افزایش عرض جغرافیایی از نمونه های تاریخی ، شروع به تخصص در معماری ویلا کردند. اصول آنها به طرز ماهرانه ای با فرم های کلاسیک و ایده های باروک در مورد وحدت ، عظمت و چشم نوازی در آمیخته است ، طراحی های آنها از معماری سطح ، فضای داخلی و منظره در یک کل تزئینی با دقت تنظیم شده است.

نماهای تزئینی زیبا ، طراحی ویلا دروازه های ورودی دقیق (24.45.3.3) و باغات (1991.1073.145 [3.9]) ، مملو از نمایشگرهای خارق العاده آب (1991.1073.145 [2.7]) و مجسمه های عتیقه (1990.53.1؛ 1990.53.2) ، صحنه را برای سرگرمی های بزرگ تئاتر آن روز تشکیل داد. طراحی ویلا نمونه های قابل توجه شامل باغ های بزرگ ویلا در تپه های Pincio و طراحی ویلا مرتبط با خانواده های قدرتمند رم مانند ویلا پینشیان (ویلا بورگهسه فعلی ، 1312-1612) (61.532.26 [15]) ، ویلا مدیچی (1574/1540) –77) (61.532.26 [7]) ، و ویلا دوریا پامفیل (1644–52) در جانیکولوم. در تپه های آلبان در خارج از رم در فراسکاتی ، املاک وسیعی به وجود آمد ، از جمله ویلا آلدوبردینی (1598–1603) (1991.1073.145] در طول قرن شانزدهم در فلورانس و اطراف آن ، خانواده مدیچی مجموعه ای از طراحی ویلا سازگار با محیط باغ را ایجاد کردند ، مانند ویلا مدیچی در فیزول (61 - 1458) ، پارک ویلا ابتکاری در پراتولینو (ویلا دمیدوف فعلی ، 81- 1569) ، و ویلا لا پتراایا (90- 1575) (36.31.10 [33]) ، با شکاف مرکزی خود که مشرف به دره رودخانه آرنو است.

تصویر ویلا: ونتو

نوعی ایده آل ویلایی رومی در سرزمین اصلی ، یا Terra firma ، جمهوری ونیز در قرن شانزدهم و هفدهم ایجاد شد. در نتیجه بهبود خانواده های اشرافی در املاک و مستغلات ، ویلاهای موجود در ونتو به ایده های رنسانس که توسط محققان اومانیست تبلیغ شده و در صفحات رساله های معماری چاپ شده در ونیز توسط مطبوعات طراحی ویلا پرمصرف ایتالیا نشان داده شده است ، پاسخ دادند. نسخه 1511 Vitruvius ’De طراحی ویلا ، تهیه شده توسط فرد و معمار فرانسیسکی طراحی ویلا Giocondo da Verona (حدود 1415-1515) ، تصاویر بلوک های چوبی را از ساختمان های باستانی اضافه کرد تا بصری دشوار قرن اول قبل از میلاد را توصیف کند. متن با اهمیت تقریباً یکسانی که به کلمات و تصاویر داده شده بود ، سباستینو سرلیو (1475–1554) مدل های باستانی را با نمونه های معاصر رومی در صفحات طراحی ویلا generali di architettura (1537) و Il terzo libro، de le Antiquita (1540) (24.45.3) اصلاح کرد. [47]) ، دو کتاب اول منتشر شده از رساله چند جلدی وی است. سرلیو مناظر نقاشی دیواری ویلا فارنسینا (1509–1111) را به عنوان گسترش فضای داخلی منظره توصیف کرد ، و وی نشستن ویلا ماداما را "در میان تمام عناصر مورد نیاز برای لذت بردن" برجسته کرد. Vincenzo Scamozzi's L’idea della architettura طراحی ویلا (1615) بازگشت به متون روم باستان و وحدت هندسه و تناسب را در معماری ثبت کرد (42.60.2). برجسته ترین معمار اومانیست ونیزی ادعای میراث روم باستان آندره پالادیو بود ، كه در I quattro libri dell’architettura (1570) سنت عتیقه عمل خود را تبلیغ كرد.

پالادیو از فرمول ویلا ایده آل به عنوان یک نوع تبحر پیدا کرد. وی در یک روش طراحی ، درک انسان گرایانه از اوتیوم را با مجموعه ای تکراری از قوانین معماری که با تفسیر مجدد اصول تناسب وی از روم باستان اداره می شود ، متحد کرد. به طور معمول با برنامه های متقارن و استفاده از جبهه معبد عتیقه به عنوان رواق ، نمونه های قابل توجهی از طرح های ویلایی پالادیو شامل ویلا باربارو در مازر (1557–58) (41.100.126 [2.51]) و ویلا آلمریکو ، نزدیک ویچنزا (1566–) است. 69) (41.100.126 [2.19])


[ بازدید : 9433 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش قانون جذب و موفقیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]