آموزش همکاری در فروش اینترنتی

شنبه 27 دی 1399
21:29
اکادمی جراحی

در یک ساعت غیر خدا بیدار شوید. با عبور از خیابان و خیابان ، به خیابان بروید و خیابانها را با مسافران نیمه خواب دیگر پر کرده اید. از طریق ایمیل بعد از ایمیل دلهره آور تا زمان انتشار شیرین در ساعت پنج شوی کنید.

به نظر وحشتناک است؟

چه می شود اگر به جای سر و کار داشتن با یکنواختی و بی حسی نژاد موش صحرایی برای کسب چند دلار ، بتوانید در هر زمان و از هرجایی - حتی هنگام خوابیدن - درآمد کسب کنید؟ اگر به دنبال آموزش همکاری در فروش هستید اینجا کلیک کنید تا شما را با آموزش هنمکاری در فروش آشنا کنیم

این همان مفهوم بازاریابی وابسته است.

بازاریابی شرکت های وابسته یک روش محبوب برای ایجاد فروش و ایجاد درآمد آنلاین قابل توجه است. فشار فوق العاده ای که هم برای مارک ها و هم برای بازاریاب های وابسته بسیار سودمند است ، فشار جدید به سمت روش های سنتی کمتر بازاریابی نتیجه داده است. در حقیقت:

81٪ از مارک ها و 84٪ از ناشران از قدرت بازاریابی وابسته استفاده می کنند ، آماری که با افزایش هزینه های بازاریابی وابسته در ایالات متحده هر ساله افزایش می یابد.

هر ساله 10.1٪ در هزینه های بازاریابی وابسته در ایالات متحده افزایش می یابد ، به این معنی که تا سال 2020 ، این رقم به 6.8 میلیارد دلار خواهد رسید.

در سال 2018 ، هزینه های بازاریابی محتوا 62٪ از طرح های بازاریابی سنتی ارزیابی شد در حالی که به طور همزمان سه برابر بیشتر از روش های سنتی تولید می شود. در واقع ، 16٪ از کل سفارشات آنلاین می تواند به تأثیر بازاریابی شرکت های وابسته نسبت داده شود.

در مارس 2017 ، ساختار وابسته آمازون تغییر کرد ، و نرخ های 1-10 of درآمد محصول را برای سازندگان ارائه می دهد ، و این فرصت را برای شرکت های وابسته فراهم می کند تا درآمد منفعل خود را بر اساس عمودی که می فروشند ، به طرز چشمگیری افزایش دهند.

بازاریابی وابسته جیسون استون ، که در اصطلاح دیگر به آن Mentaire Mentor می گویند ، فقط در ماه های ژوئن و ژوئیه 2017 مسئول 7 میلیون دلار خرده فروشی بود.

آیا نیاز دارید سریعتر به کسب و کار خود بپردازید؟

تجارت آنلاین مورد نظر خود را ایجاد ، مدیریت و مقیاس بندی کنید. با استفاده از ملزومات ضروری می توانید با صرف هزینه کمتری در زمان کمتری از جای خود بلند شوید.

بهترین ویژگی ها و عملکردها را برای به نمایش گذاشتن محصولات خود و اداره مشاغل خود انتخاب کنید - در بستری که می تواند به جای عقب نگه داشتن شما با شما مقیاس بندی کند.

آزمایش رایگان خود را شروع کنید

بازاریابی وابسته چیست؟

بازاریابی وابسته فرآیندی است که از طریق آن یک شرکت وابسته برای بازاریابی محصولات شخص دیگر یا شرکت کمیسیون بدست می آورد. شرکت وابسته به سادگی کالایی را که از آن لذت می برند جستجو می کند ، سپس آن محصول را تبلیغ می کند و از هر فروش که انجام می دهد ، بخشی از سود را کسب می کند. فروش از طریق پیوندهای وابسته از یک وب سایت به وب سایت دیگر پیگیری می شود.

بهترین تعریف بازاریابی شرکت های وابسته

منبع: JustLearnWP.com

با مشارکت با یک شرکت تجارت کلاس جهانی درآمد کسب کنید

بازدیدکنندگان از BigCommerce را ارجاع دهید و 200٪ از اولین پرداخت ماهیانه مشتری یا 1500 دلار برای هر مشتری سازمانی را بدست آورید. امروز برای رشد درآمد خود با پلتفرم پیشرو تجارت الکترونیکی به ما بپیوندید.

کمیسیون های پیشرو در صنعت

محتوای از پیش ساخته شده برای وب سایت شما

یک مدیر حساب اختصاصی روی موفقیت شما متمرکز شده است

امروز ملحق شو


[ بازدید : 308 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش قانون جذب و موفقیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]