بهترین لپ تاپ 2021: 10 دفتر برتر برای هر بودجه

يکشنبه 10 اسفند 1399
13:08
اکادمی جراحی

ما لیستی از بهترین گزینه های لپ تاپ را که در 12 ماه گذشته بررسی کرده ایم جمع آوری کرده ایم ، از نوت بوک های فوق العاده قابل حمل تا سیستم های بازی که می توانند مانند Apex Legends و Fortnite را اجرا کنند.


ما تا آنجا که ممکن است تنوع را داشته باشیم ، لپ تاپ های ویندوز 10 ، Chromebook ها و MacBooks همه ظاهر می شوند. و اگر در حال حاضر نمی توانید لپ تاپ مورد علاقه خود را پیدا کنید ، این صفحه را علامت گذاری کنید و به زودی بررسی کنید ، زیرا به زودی مواردی مانند Razer Book 13 و LG Gram 2021 را بررسی خواهیم کرد.


بنابراین بدون آگاهی بیشتر ، در اینجا بهترین لپ تاپ هایی است که می توانید در سال 2021 خریداری کنید.


مرتبط: خرید لپ تاپ های باکیفیت


1. Dell XPS 13 (اواخر سال 2020) - بهترین لپ تاپ

Dell XPS 13 2020 Late - بهترین لپ تاپ




بهترین لپ تاپ همه کاره ویندوز 10 که می توانید خریداری کنید


مشخصات

نمایش: 13.4 اینچ در FHD / 4K | پردازنده مرکزی: هسته 11th Intel Core | RAM: 8/16 گیگابایت

GPU: Intel Iris Xe | فضای ذخیره سازی: 512 گیگابایت / 1 ترابایت | وزن: از 1.2 کیلوگرم


طرفداران:

بهترین عملکردی که در Ultrabook ویندوز مشاهده می شود

بهبود عمر باتری

طراحی زرق و برق دار مرده

صفحه ای روشن و رنگارنگ

موارد منفی:

گرانتر از رقبا

هنوز در بنادر بخیل است

به قدرت MacBook Air نیست


ما 1000 هزار قیمت را در 1000 هزار خرده فروش بررسی می کنیم تا کمترین قیمت جدید را پیدا کنیم. نظرات معتبر ممکن است از این پیشنهادات کمیسیون بگیرند. در اینجا بیشتر بخوانید





Dell XPS 13 (Intel 11th Gen) لپ تاپ همه جانبه مورد علاقه ما است که در حال حاضر در دسترس است و دارای بهترین عملکردی است که در اولترابوک ویندوز دیده ایم و همچنین به لطف صفحه نمایش جذاب 16:10 InfintyEdge جلوه ای بی نظیر دارد.


معرفی پردازنده های نسل یازدهم اینتل (معروف به Tiger Lake) این لپ تاپ را در مقایسه با نسخه قبلی Dell XPS 13 (2020) خود ، افزایش عملکرد چشمگیری یافته است ، گرچه در نتیجه گران تر است. ما فکر می کنیم اگر می خواهید از گرافیک یکپارچه استفاده کنید و بازی هایی مانند Apex Legends و Fortnite را انجام دهید ، هزینه اضافی ارزش آن را دارد اما هنوز هم مدل قبلی ارزان تر به اندازه کافی قدرتمند برای انجام کارهای روزمره است.


در اینجا برخی از شگفتی های کوچک وجود دارد از جمله تعداد بخل پورت ها ، اما این چیزی نیست که یک آداپتور برطرف کند. و اگر گزینه بزرگتر و قدرتمندتری می خواهید ، بهتر است در عوض Dell XPS 15 2020 را در نظر بگیرید.


بررسی کامل Dell XPS 13 2020 ما را بخوانید

2. MacBook Air M1 - بهترین لپ تاپ اپل

بهترین لپ تاپ اپل - MacBook Air M1




بهترین اولترابوک MacBook که می توانید بخرید


مشخصات

صفحه نمایش: 13.4 اینچ ، 2560 16 1600 | پردازنده: Apple M1 | RAM: 8/16 گیگابایت

GPU: Apple M1 | ذخیره سازی: حداکثر 2 ترابایت | وزن: از 1.29 کیلوگرم


طرفداران:

خیلی سریع به لطف M1

عمر باتری استثنایی

پشتیبانی قوی از برنامه

صفحه کلید عالی

موارد منفی:

وب کم ضعیف

همان طراحی قبلی

درگاه ضعیف (و فقط دو) پورت USB


ما 1000 هزار قیمت را در 1000 هزار خرده فروش بررسی می کنیم تا کمترین قیمت جدید را پیدا کنیم. نظرات معتبر ممکن است از این پیشنهادات کمیسیون بگیرند. در اینجا بیشتر بخوانید





MacBook Air طی چند سال گذشته بدون شک از بقیه بسته های لپ تاپ عقب مانده است ، اما با معرفی Apple Silicon این تغییر می کند.


MacBook Air M1 سرعت CPU بهتری نسبت به اکثر لپ تاپ های این لیست و با فاصله بسیار زیاد ارائه می دهد. پردازنده گرافیکی یکپارچه آن ، به رغم طراحی سبک لپ تاپ ، برای ویرایش و انیمیشن 4K ویدئویی 4K نیز به اندازه کافی قدرتمند است.


ما هنوز ناامید هستیم که اپل برای رقابت با Dell XPS طراحی پیشرفته تری ارائه نکرده است ، اما این هنوز هم یک لپ تاپ با ظاهر مناسب است. اما اگر به ظاهر شما اهمیت می دهید ، ممکن است بخواهید منتظر شایعه مک بوک ایر 2021 باشید که می تواند قبل از پایان سال وارد شود.


بررسی کامل MacBook Air M1 ما را بخوانید

3. Honor MagicBook 14 (2020) - بهترین لپ تاپ بودجه

بهترین لپ تاپ بودجه - MagicBook 14


یک لپ تاپ ارزان قیمت فوق العاده ارزان قیمت


مشخصات

نمایش: 14 اینچ FHD | CPU: Ryzen 5 3500U | RAM: 8 گیگابایت

GPU: Intel UHD | فضای ذخیره سازی: 256 گیگابایت | وزن: 1.4 کیلوگرم


طرفداران:

سبک پرمیوم دانشجویی پسند

ارزش عالی

تجربه تایپ دلپذیر

بیش از عملکرد بهره وری توانمند

موارد منفی:

موقعیت وب کم روی صفحه کلید

نمایشگر کمتر از حد متوسط


ما 1000 هزار قیمت را در 1000 هزار خرده فروش بررسی می کنیم تا کمترین قیمت جدید را پیدا کنیم. نظرات معتبر ممکن است از این پیشنهادات کمیسیون بگیرند. در اینجا بیشتر بخوانید




این روزها بیشتر لپ تاپ های مناسب ویندوز بالغ بر 1000 پوند هزینه دارند که اگر فقط سیستمی برای وبگردی و پخش ویدئو می خواهید ، مبلغ قابل توجهی است. Honor MagicBook 14 از این قاعده استثنایی خارق العاده است ، زیرا عملکرد همه جانبه آن با توجه به قیمت 549.99 پوند بسیار شگفت آور است.


نیمی از قیمت برخی از لپ تاپ های دیگر به طور حتم به معنی سازش است. صفحه نمایش مات MagicBook 14 کمتر از حد متوسط ​​است و وب کم به طور عجیبی در زیر صفحه قرار دارد. با این حال ، ما فکر می کنیم MagicBook بیش از اندازه صفحه نمایش مناسب خود را با عملکرد مناسب بهره وری ، طراحی فوق العاده قابل حمل و عمر باتری خارق العاده جبران می کند.


اگر دانشجو هستید یا کسی با بودجه محدودی دارید ، به نظر ما Honor MagicBook 14 بهترین لپ تاپ برای شماست. با صرف هزینه بیشتر می توان کیفیت بهتری داشت ، اما هیچ لپ تاپ دیگری ارزش بهتری را ارائه نمی دهد.


منبع


[ بازدید : 569 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش قانون جذب و موفقیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]