ایده های کسب و کار اینترنتی

شنبه 18 بهمن 1399
19:33
اکادمی جراحی

خواه در تلاش برای پس انداز چیز خاصی باشید یا در تلاش برای ساختن یک امپراتوری ، درآمد منفعل چیزی است که می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند.

تخمین زده می شود که یک میلیونر متوسط ​​هفت جریان درآمد داشته باشد. این به معنای هفت شغل نیست. اکثر میلیونرها جریان های اضافی درآمد غیر از جریان اصلی خود را کشف کرده اند.

در اینجا چند ایده درآمد منفعل آورده شده است که به شما کمک می کند ثروت شخصی خود را جمع کنید.

1. از فعالیتهای روزانه درآمد کسب کنید

با استفاده از پول خریدهای روزمره خود ، درآمد کسب کنید.

هنگامی که از Swagbucks استفاده می کنید ، برای خریدهایی که قبلاً بصورت آنلاین انجام می دهید از مکانهایی مانند آمازون ، والمارت و استارباکس امتیاز کسب می کنید. به علاوه ، برای تماشای فیلم در مورد موضوعات مختلف ، مرور وب و پاسخ به نظرسنجی ها امتیاز بیشتری کسب کنید. سپس می توانید این امتیازات را برای کارت های هدیه به فروشگاه های مورد علاقه خود بازپرداخت کنید یا از طریق PayPal پول نقد دریافت کنید.

درست مثل Swagbucks ، با InstaDollar می توانید برای انجام کارهای آنلاین که قبلاً انجام داده اید ، درآمد باقیمانده بدست آورید ، اگرچه برای انجام کارهای مختلف دیگری که با Swagbucks مانند چک کردن ایمیل و بازی کردن انجام می دهید ، نیز حقوق دریافت می کنید. به طور کلی ، ساختارهای مفهوم و پاداش تقریباً یکسان هستند. با InboxDollars ، شما 5 دلار پاداش ثبت نام دریافت می کنید ، اما تا زمانی که 30 دلار پاداش کسب نکنید ، نمی توانید آن را دریافت کنید. برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی اینجا کلیک کنید

2. اتومبیل خود را برای خودتان کار کنید

فعالیت روزانه دیگری که می توانید آن را به درآمد منفعل تبدیل کنید ، رانندگی است.

اگر در حال رانندگی برای انجام مشاغل هستید ، چرا یک یا دو مسافر را انتخاب نمی کنید؟ رانندگی با اتومبیل خود با Uber به شما کمک می کند تا با رانندگی مردم به مقصد تعیین شده خود درآمد کسب کنید.

همچنین می توانید در هنگام رانندگی در اتومبیل خود تبلیغات انجام دهید تا درآمد کسب کنید.

حتی اگر در هنگام تعطیلات ، مسافرت یا فقط در یک روز کاری معمولی از ماشین شما استفاده نمی شود می توانید درآمد کسب کنید. با استفاده از برنامه ای مانند Getaround ، در حالی که از ماشین خود استفاده نمی کنید ، می توانید با اجاره اتومبیل خود هزاران دلار درآمد کسب کنید. به علاوه ، دارندگان اتومبیل Getaround بهترین مکان های پارک در شهر را دریافت می کنند ، ماهیانه 50 دلار اعتبار برای اجاره هر وسیله نقلیه ای که دوست دارند و 1 میلیون دلار پوشش بیمه اولیه.

3. یک حساب پس انداز با بازده بالا دریافت کنید

بانک های آنلاین شروع به ارائه نرخ های سود اغواکننده کرده اند که می تواند به شما کمک کند از پس انداز شما پول کسب کنید.

با CIT بانک می توانید بازدهی 1.55 درصدی پس انداز خود را بدست آورید. این پولی نیست که شما می خواهید از آن ثروتمند شوید ، بلکه پول مجانی است. و از آنجا که هیچ هزینه ماهانه وجود ندارد ، این یک برد دو برابر از سوی CIT بانک است.

یک گزینه جایگزین Discover است. مانند CIT بانک ، Discover نرخ های رقابتی در حساب های پس انداز خود ارائه می دهد. مزیت بزرگ Discover این است که حداقل تعادل افتتاحیه وجود ندارد.

4- اتاق خود را در خانه خود اجاره کنید

اگر اتاق خواب اضافی دارید ، می توانید اتاق خود را از طریق Airbnb اجاره کنید. این که اتاق در دسترس باشد ، نرخ روزانه کاملاً به خود شما بستگی دارد و شما برای مهمانان خود قوانینی را تعیین می کنید.

یک راه عالی برای کسب درآمد هنگام تعطیلات یا خارج از شهر اجاره دادن کل مکان خود در Airbnb است.

ممکن است عجیب باشد که فضای خود را در دست غریبه ها بگذارید اما خوشبختانه Airbnb در صورت بروز مشکلی تا یک میلیون دلار بیمه دارد. همچنین یک سیستم رتبه بندی وجود دارد ، بنابراین می توانید اعتبار اجاره کننده را قبل از اجازه دادن به او اجاره محل خود بررسی کنید.

5. در املاک و مستغلات سرمایه گذاری شده سرمایه گذاری کنید

فقط با 500 دلار می توانید از طریق Starter Portfolio از Fundrise سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را شروع کنید. شما با انعطاف پذیری بیشتر و بازده بالقوه بالا از REIT (اعتماد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات) بهره خواهید برد. گزارش های عملکرد نشان می دهد که شما در ازای سرمایه گذاری اولیه خود 25/12 درصد بازده خواهید گرفت.

یکی دیگر از بسترهای سرمایه گذاری سرمایه گذاری املاک و مستغلات که باید مورد توجه قرار گیرد ، RealtyShare است. این مبلغ مشابه Fundrise است اما حداقل سرمایه گذاری 5000 دلار است. با استفاده از این سیستم عامل ، کنترل بیشتری وجود دارد و به شما اجازه می دهد به جای تکیه بر عملکرد کل نمونه کارها ، در چه املاکی سرمایه گذاری کنید.

اگر هرکدام از این گزینه ها را انتخاب کردید ، به خاطر داشته باشید که چون آنها صندوق های خصوصی هستند و سهام عمومی نیستند ، شما به راحتی قادر به انحلال سرمایه گذاری خود و دسترسی سریع به پول نقد خود نخواهید بود. سرمایه گذاری شما از شش ماه تا پنج سال قابل تقسیم است. با این حال ، بسته به اینکه کدام فرصت سرمایه گذاری را انتخاب می کنید ، به احتمال زیاد همچنان ماهانه یا سه ماهه پرداخت خواهید کرد.

6. در سهام پرداخت سود سهام سرمایه گذاری کنید

سرمایه گذاری در سهامی که سود سه ماهه پرداخت می کنند قدیمی ترین و یکی از بهترین روش ها برای ایجاد درآمد منفعل است.

بگذارید بگوییم شما سهام سهام Colgate-Palmolive را خریداری کردید. هنگامی که سهام خریداری می کنید به مرور زمان قیمت آن فرسوده می شود ، برای هر سهم از سهام خود حقوق دریافت خواهید کرد. طی هفت سال گذشته ، کلگیت-پالمولیو برای هر سهم متعلق به سهامداران بین 0.34 تا 0.68 دلار در هر سه ماه پرداخت کرده است.

اگر می خواهید یک استراتژی طولانی مدت سرمایه گذاری تدوین کنید ، ممکن است بخواهید این سود سهام را مجدداً سرمایه گذاری کنید اما اگر به شدت به دنبال درآمد منفعل هستید ، خوب است که این سود سهام را نقد کنید.

اگر تازه وارد سرمایه گذاری می شوید ،

Ally Invest دوره های رایگان دارد تا به شما کمک کند شرایط بهتری داشته باشید

http://bit.do/fNruW


[ بازدید : 307 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش قانون جذب و موفقیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]