چگونه سئو یادبگیریم

شنبه 18 بهمن 1399
19:54
اکادمی جراحی

این یک واقعیت است که یاد می گیرد همه آموزش ها خودآموزی است. اگرچه دیگران می توانند یادگیری را تسهیل کنند ، اما هیچ کس نمی تواند چیزی را به شما یاد دهد - آنها فقط می توانند به شما الهام دهند تا خودتان یاد بگیرید. این بدان معناست که اگر می خواهید بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را بیاموزید ، باید امور را به دست خود بگیرید. اگر به دنبال این هستید که چگونه سئو یادبگیرید اینجا کلیک کنید


من با داشتن یک شرکت SEO در 15 سال گذشته مجبور شدم خودم را در مورد همه چیزهایی که می دانم آموزش دهم. زمانی که من در دانشگاه بودم هیچ کلاس در بازاریابی دیجیتال برگزار نمی شد. امروز وجود دارد ، اما مگر اینکه شما در حال حاضر دانشجوی دانشگاه هستید ، احتمالاً بازگشت به مدرسه غیرمعمول نیست. حتی اگر در مدرسه باشید ، نمی توانید به كلاسی وابسته باشید تا هر آنچه را كه باید بدانید به شما بیاموزد. کلاس ها می تواند مقدمه ای عالی برای بازاریابی دیجیتال باشد ، اما اگر می خواهید به اندازه کافی خوب باشید و کارهای واقعی SEO را انجام دهید ، برای برخی فعالیت های خارج از برنامه آماده شوید. اگر من امروز از ابتدا شروع می کردم و می خواستم یک متخصص SEO بشوم ، یا فقط به اندازه کافی خطرناک هستم تا بدانم که آیا شرکت SEO من کار خوبی انجام می دهد یا نه ، در اینجا نحوه یادگیری SEO را به خودم می آموزم.


سئو سایت برای مبتدیان


منابعی بهتر از The Beginner's Guide to SEO از Moz به عنوان یک مکان شروع برای یادگیری SEO پیدا نکردم. این برنامه رایگان است ، و شروع به پاسخ به اساسی ترین سالات مانند "SEO چیست؟" یکبار کل راهنما را بخوانید و بیشتر از افرادی که هر روز نامه های ناخواسته SEO را برای شما ارسال می کنند اطلاعات خواهید داشت. دو بار آن را بخوانید و بیش از بسیاری از افراد به اصطلاح SEO جستجو خواهید کرد. اگر فقط وقت دارید یک کار را برای یادگیری سئو انجام دهید ، خواندن راهنمای Moz همین است.


درک اساسی از موتورهای جستجو و مدل کسب و کار آنها ، غالباً از آموزش SEO خود غفلت می کند. بسیاری از متخصصان سئو بر روی اقدامات کوتاه مدت نسبت به تاکتیک های نتیجه سئو تمرکز دارند. آنها می پرسند: "اگر این تغییر را به یک وب سایت اعمال کنم ، چه اتفاقی می افتد؟" این مهم است ، اما تنظیم یک استراتژی طولانی مدت SEO نیاز به پاسخ به این س questionsالات دارد:


چگونه موتورهای جستجو درآمد کسب می کنند؟

دارندگان موتورهای جستجو چه اهدافی را برای کسب درآمد ندارند؟

آینده جستجو چیست؟

برای پاسخ به این س questionsال ها باید تاریخچه جستجو را بدانید ، این به معنای مطالعه تاریخچه Google است. خوشبختانه چند کتاب عالی وجود دارد که می توانید بخوانید. برخی از بهترین ها:


در The Plex: Google چگونه فکر می کند ، چگونه کار می کند و چگونه زندگی ما را شکل می دهد توسط استفان لوی

داستان گوگل: برای دهمین سالگرد تولد گوگل توسط دیوید A. ویسه

نحوه کارکرد گوگل توسط اریک اشمیت و جاناتان روزنبورگ

جستجو: چگونه Google و رقبای آن قوانین تجارت را بازنویسی می کنند و فرهنگ ما را دگرگون می کنند توسط جان باتل

احساس خوشبختی می کنم: اعترافات کارمند گوگل شماره 59 توسط داگلاس ادواردز

گوگل چه کاری انجام می دهد؟ مهندسی معکوس سریعترین شرکت در حال رشد در تاریخ جهان توسط جف جارویس

همه اینها از این نظر قدمت دارند که فقط این تاریخچه Google را پوشش می دهند و تا زمان انتشار جستجو می کنند ، اما امروزه همچنان به جستجوگرها و مهمتر از همه برای مکان مورد نظر در آینده مربوط هستند.


من فقط یک کتاب دیگر برای مبتدیان در جستجوگرها توصیه می کنم ، و آن کتاب وقتی جستجو با قابلیت استفاده در وب می باشد توسط Shari Thurow و Nick Musica است. این کتاب اگرچه در سال 2009 منتشر شده است ، اما در توضیح اصول جستجو بسیار عالی عمل می کند. حتی برای یک متخصص سئو نیز فنی و مفید است ، اما درک مفاهیم و نوشتن آن برای مبتدی آسان است.


https://www.forbes.com/sites/joshsteimle/2015/09/18/how-to-teach-yourself-seo/?sh=1e332b9373f5


[ بازدید : 297 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش قانون جذب و موفقیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]