آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی

شنبه 18 بهمن 1399
20:30
اکادمی جراحی

شروع یک تجارت آنلاین نیاز به همان کوشش دارد که شروع کار با آجر و ملات ، بعلاوه برخی مراحل منحصر به فرد.

توسط Belle Wong ، J.D.

به روز شده در فوریه 04 ، 2021 12 دقیقه خوانده شده

از بسیاری جهات ، اینترنت زمینه بازی صاحبان مشاغل کوچک را در همه جا فراهم کرده است. شروع مشاغل آنلاین نسبتاً آسان است ، بدون این که هزینه های پیش پرداخت یک آجر و ملات بخواهد. با این حال ، این سهولت نسبی به این معنی نیست که شما به راحتی می توانید داخل آن بروید و زونا را آویزان کنید.

مانند هر مشاغل ، شما باید پایه محکمی برای تجارت آنلاین خود ایجاد کنید. در حالی که مراحل ذکر شده در زیر لزوماً نباید به ترتیب تکمیل شوند ، اما هدف آنها فراهم کردن بنیادی است که به اندازه کافی محکم باشد تا بتواند وزن رشد و موفقیت کسب و کار آینده شما را تحمل کند. راه اندازی کسب و کار اینترنتی اصلا کار سختی نیست..

1. زنده ماندن ایده جدید کسب و کار خود را ارزیابی کنید

صرفاً آسان بودن راه اندازی مشاغل آنلاین به معنای عدم پرداخت هیچ گونه هزینه ای نیست. همانند یک تجارت مبتنی بر فیزیک ، اولین قدم برای تجارت آنلاین خود ارزیابی عملی بودن ایده شماست.

اگر محصول یا خدمات شما بازاری نداشته باشد ، درخشان ترین ایده تجاری می تواند ناموفق باشد. حتی اگر راه حل مشکلی را که گریبان بسیاری از افراد را گرفته است ، وارد کرده اید ، اگر معلوم شود مشکلی وجود دارد که اکثر مردم به اندازه کافی برای صرف وقت یا پول برای حل آن اهمیت نمی دهند ، پول را دور می ریزید.

با این حساب ، شما باید ایده خود را ارزیابی کنید. موارد زیر فقط چند سوال است که باید از خود بپرسید:

آیا محصول یا خدمات شما مشکلی را حل می کند که مشتریان بالقوه کافی دارند؟

آیا محصول یا خدمات شما یک راه حل مقرون به صرفه برای حل این مشکل ارائه می دهد؟

آیا مردم حاضرند برای حل مشکل هزینه کنند؟

دستیابی به نیازمندان به راه حلی که محصول یا خدمات شما ارائه می دهد چقدر هزینه خواهد داشت؟

2. طرح کسب و کار تدوین کنید

هنگامی که دانستید ایده شما عملی است ، وقت آن است که یک برنامه تجاری جامع را تنظیم کنید. حتی اگر قصد کسب بودجه برای مشاغل خود را ندارید ، حداقل در ابتدا ، داشتن یک طرح کسب و کار ارزشمند است زیرا به شما امکان می دهد هرگونه برخورد احتمالی را در جاده مشاهده کرده و برای رشد و سودآوری آینده برنامه ریزی کنید.

کارهایی که در مرحله یک انجام دادید ، زمینه خوبی برای توسعه برنامه تجاری شما فراهم می کند و منابع متعددی به صورت آنلاین در دسترس هستند تا به شما کمک کنند تا عناصر اصلی یک برنامه جامع را کنار هم قرار دهید.

یک طرح موثر به شما کمک می کند بازار خود را بیشتر شناسایی کنید ، اهداف خود را روشن کنید ، یک نقشه راه بازاریابی ارائه می دهید و در تصمیم گیری های مختلف که ممکن است تفاوت بین موفقیت و شکست باشد ، به شما کمک می کند.

3. یک نام تجاری انتخاب کنید

انتخاب نام تجاری خود گام مهمی در روند راه اندازی است. از آنجا که تجارت شما در درجه اول بصورت آنلاین کار خواهد کرد ، نام انتخابی شما باید برای ثبت به عنوان نام تجاری در ایالت شما و در فضای دیجیتال در دسترس باشد.

این بدان معناست که شما باید بررسی کنید آیا نام مورد نظر شما به عنوان موجود است:

نام تجاری در ایالت شما

نام دامنه

نام کاربری در هر یک از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی که قصد استفاده از آنها را دارید

اگر نام انتخابی شما به عنوان نام دامنه یا نام کاربری رسانه های اجتماعی در دسترس نیست ، تغییر مکان های مختلف نام را در نظر بگیرید و به یاد داشته باشید که بسیاری از پسوندهای نام دامنه فراتر از ".com" اصلی در دسترس هستند. علاوه بر این ، مهم است که بررسی کنید نام و نام دامنه شما هیچ علامت تجاری ثبت شده ای را نقض نمی کند.

4- در مورد ساختار تجارت خود تصمیم بگیرید

ساختار تجاری انتخابی شما الزامات قانونی و مالیاتی مورد نیاز شما را الزامی می کند. بیشتر صاحبان مشاغل کوچک از ساختارهای زیر یکی را انتخاب می کنند:

مالکیت یگانه. این ساده ترین شکل ساختار تجارت است ، اما عدم مسئولیت محدود آن سادگی آن را خنثی می کند.

شراکت. اگرچه اگر با یک شریک در حال فعالیت خود هستید این نوع ساختار تجاری ممکن است مورد توجه شما قرار گیرد ، مسئولیت شما مانند یک شرکت انحصاری نامحدود است.

شرکت با مسئولیت محدود (LLC). یک LLC مسئولیت محدودی را بدون پیچیدگی اضافی در ادغام ارائه می دهد ، و آن را به یکی از محبوب ترین ساختارهای تجارت کوچک تبدیل کرده است.

شرکت. مانند یک LLC ، یک شرکت مسئولیت محدودی را ارائه می دهد ، و گرچه در تنظیم و نگهداری آن پیچیده تر است ، بسته به شرایط شما ممکن است انتخاب خوبی باشد.

همیشه بهتر است با یک وکیل مشورت کنید تا ساختار مناسب کسب و کار خود را تعیین کنید. از آنجا که هر سازه از نظر مالیاتی متفاوت است ، ممکن است بخواهید با یک متخصص مالیات مشورت کنید.

5. از همه وظایف قانونی مراقبت کنید

مانند یک تجارت آجر و ملات ، شما باید تمام اسناد مربوط به تشکیل تجارت و سایر اسناد را وارد کنید تا اطمینان حاصل کنید که تجارت جدید شما از یک پایه قانونی مستحکم برخوردار است. این شامل:

ثبت تجارت خود در مراجع دولتی مناسب

اخذ کلیه مجوزها و مجوزهای مورد نیاز

تأمین کلیه الزامات مالیاتی فدرال و ایالت ، مانند درخواست شماره شناسنامه مالیاتی ایالت و فدرال

از آنجا که این الزامات به تفکیک دولت به دولت و ماهیت شما متفاوت است

منبع


[ بازدید : 597 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش قانون جذب و موفقیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]