مراحل بلهینه سازی وبسایت

شنبه 18 بهمن 1399
19:24
اکادمی جراحی

ب) روشهای دیگری را که ممکن است افراد در جستجوی همان مورد باشند ، درک کنیدبیایید نگاهی بیندازیم به SERP برای "هتل های دوبلین" در Keywords Explorer.
بررسی اجمالی serp هتل دوبلین
"Kw" را یادداشت کنید. ستون ، که نشان می دهد چند کلمه کلیدی برای هر کدام از 10 صفحه وب برتر رتبه بندی شده است.
میانگین در اینجا حدود 150-200 کلمه کلیدی است.
به عبارت دیگر ، هر یک از این صفحات وب از صدها کلمه کلیدی دم بلند و مرتبط دیگر بازدید می کنند. این بدان معناست که هر کس هنگام جستجوی مکانی برای اقامت در دوبلین ، "هتل های دوبلین" را در Google تایپ نمی کند. افراد دیگر همان چیز را به روش های مختلف جستجو می کنند.
با تجزیه و تحلیل بیشتر نتایج جستجوی Google می توانید درک کنید که این کلمات کلیدی دیگر چیست.
نتایج جستجو در هتل دوبلین
به دنبال عبارات مشابه و مرتبط دیگری باشید که بارها و بارها ظاهر می شوند.
در این مثال ، عباراتی مانند "هتل های دوبلین" ، "هتل های شهر دوبلین" و "هتل های ارزان قیمت دوبلین" را می بینیم.
این مشاغل به احتمال زیاد این کلمات کلیدی و عبارات را قبلاً شناسایی کرده اند ، به همین دلیل آنها را در برچسب های عنوان خود گنجانده اند.
اگر حتی پیشنهادات بیشتری می خواهید ، همچنین رتبه بندی برای گزارش را در Keywords Explorer امتحان کنید.
همچنین برای
این گزارش کلمات کلیدی را نشان می دهد که 10 صفحه برتر رتبه بندی نیز برای آنها رتبه بندی می کنند.
با این حال ، این گزارش تمایل به نمایش بسیاری از کلمات کلیدی دارد که می تواند طاقت فرسا باشد.
یک روش برای محدود کردن نتایج فقط به نتایج فوق العاده مرتبط ، گرفتن 2-3 صفحه مرتبط با رتبه بندی برتر و جایگذاری آنها در ابزار Ahrefs Content Gap است. این از کلمات کلیدی رایج که همه آن صفحات برای آنها رتبه بندی می کنند ، رونمایی خواهد شد.
کلمات کلیدی شکاف محتوایی
ج) در جستجوی دقیق تری که مشتریان شما انجام می دهند ، عمیق تر شویداکنون که می دانید چگونه افراد برای کسب و کار شما جستجو می کنند ، وقت آن است که بیشتر به جستجوهای دقیق تری که افراد در رابطه با آنچه شما انجام می دهید ، بپردازیم.
یک راه ساده برای شروع بررسی نتایج تکمیل خودکار Google است.
به Google بروید و شروع به تایپ کردن یک پرس و جو در جعبه جستجو کنید ، اما Enter را وارد نکنید. Google بلافاصله برخی از عبارات جستجوی اضافی را که افراد استفاده کرده اند پیشنهاد می دهد:
تکمیل خودکار 1
می توانید این مرحله را تکرار کنید و با افزودن هر حرف از حروف الفبا نتایج بیشتری کسب کنید:
تکمیل خودکار 2
اگر می خواهید س learningالاتی را که مردم می پرسند بیاموزید (و آنها را جستجو می کنید) ، بررسی کنید آیا در نتایج Google کادر «افراد نیز می پرسند» وجود دارد
مردم نیز می پرسند
د) موضوعات محبوب و جذاب حوزه خود را پیدا کنیدبازاریابی محتوا هنر ایجاد محتوای مفید و ارزشمند برای جذب مشتری یا مشتری هدف شماست. اما فقط یک وبلاگ راه اندازی نکنید و به بهترین ها امیدوار باشید - بفهمید چه موضوعاتی در زمینه شما محبوب و جذاب هستند و محتوای مربوط به موضوعات گفته شده را ایجاد کنید.

برای فروش بک لینک باکیفیت اینجا کلیک کنید
برای این ، من توصیه می کنم با Reddit شروع کنید.
زیرمجموعه مربوط به صنعت خود را پیدا کنید (به عنوان مثال r / irishtourism). ببینید مردم در مورد چه چیزی صحبت می کنند و کدام رشته ها بیشترین محبوبیت را دارند. حتی می توانید بر اساس موضوعات برتر همه زمان ها فیلتر و مرتب سازی کنید.
reddit dublin
در مورد r / irishtourism ، راهنماها و منابع مربوط به کارها و مکانهای غذا و نوشیدنی در بین افرادی که علاقه مند به سفر به دوبلین هستند بسیار محبوب هستند.
می خواهید یک قدم جلو بروید؟
وارد Content Explorer شوید.
Content Explorer یکی از سریع ترین و مطمئن ترین روش ها را برای درک محبوب ترین و جذاب ترین زمینه های خاص ارائه می دهد.
این چیزی است که من هنگام جستجوی "سفر در ایرلند" به دست آوردم:
کاوشگر محتوا 1
کاوشگر محتوا 2
توجه کنید که چگونه از فیلترها برای یافتن صفحاتی استفاده کردم که میزان قابل توجهی از ترافیک جستجو را پیدا می کنند حتی اگر تعداد انگشت شماری لینک داشته باشند؟ این به من امکان می دهد تا موضوعات محبوب مرتبط را که به راحتی می توان به آنها درجه بندی کرد ، سریع شناسایی کنم.
حتی با زدن لیست کشویی "جزئیات" می توانم کلمات کلیدی را که برای هر یک از این صفحات رتبه بندی شده است ، مشاهده کنم.
کلمات کلیدی کاوشگر محتوا
به نظر می رسد نکات مربوط به سفر محبوب هستند. این به من این ایده را می دهد که می توانیم یک راهنمای سفر برای جذب بازدید کننده و اشتراک اجتماعی منتشر کنیم.
مطالعه پیشنهادی: 4 روش برای یافتن ایده های کلمه کلیدی دست نخورده با پتانسیل ترافیک عالی
ه) لیست کلمات کلیدی خود را با جستجوی واقعی در هر جای دیگر گسترش دهیدنتایج جستجوی Google و ابزارهای حرفه ای کلمات کلیدی می توانند چیزهای زیادی برای شروع به شما بدهند ، اما به هیچ وجه کافی نیست.
برای موفقیت در جستجوگرها ، باید بفهمید که مردم چگونه در مورد جایگاهی که شما در آن کار می کنید ، چه مشکلاتی دارند و غیره صحبت می کنند. از هر فرصتی برای صحبت با مشتریان و توجه به زبان آنها استفاده کنید.
انجام این کار به صورت شخصی بسیار عالی است ، اما بسیار وقت گیر نیز هست.
بنابراین در اینجا چند مکان وجود دارد که می توانید کلماتی را که مردم هنگام صحبت در مورد موضوع مورد علاقه خود استفاده می کنند پیدا کنید:
انجمن ها: تعداد کمی از جوامع وجود دارد که مردم در آن درباره مسافرت بحث می کنند. به عنوان مثال ، یک جستجوی ساده من را به همایش مسافرتی TripAdvisor Dublin سوق داد.Quora / Reddit: Quora احتمالاً اولین جایی نیست که وقتی به دنبال مشاوره سفر می گردید به ذهن شما خطور می کند ، اما از مقدار اطلاعاتی که حتی در این زمینه می توانید در آنجا پیدا کنید متعجب خواهید شد. در مورد Reddit ، این ضرب المثل که برای همه چیز یک subreddit وجود دارد ، به طور کلی درست است.Facebook / LinkedIn Groups: LinkedI


https://neilpatel.com/what-is-seo/



[ بازدید : 301 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش قانون جذب و موفقیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]