نکات مهم در سئو تکنیکال

شنبه 18 بهمن 1399
19:41
اکادمی جراحی

ب) از URL های توصیفی کوتاه استفاده کنید

آدرس وب صفحه شما در مورد موضوع خود به موتورهای جستجو سیگنالی ارسال می کند. درست بارگیری در اولین بار توصیه می شود زیرا در صورت امکان باید از تغییر آن خودداری کنید.


در اینجا توصیه های Google در مورد URL ها آورده شده است:


ساختار URL یک سایت باید تا حد ممکن ساده باشد. سازماندهی مطالب خود را در نظر بگیرید تا URL ها به طور منطقی و به گونه ای ساخته شوند که برای انسان قابل فهم باشد (در صورت امکان ، کلمات قابل خواندن به جای شماره شناسه طولانی).


به عبارت دیگر ، به دنبال ...




... وقتی می توانید به سراغ توصیفی مانند بروید:


domain.com/dublin-guide


مزیت دیگر URL های توصیفی این است که آنها اغلب شامل کلمه کلیدی مورد نظر شما (یا حداقل کلمات و عبارات موجود در آن) هستند. گفته شد ، اگر کلید واژه ها غیر طبیعی به نظر می رسند ، آنها را در URL ها نگیرید.

پیشنهاد میکنیم مقاله بررسی سایت های فروش بک لینک را مطالعه کنید

ج) عنوان ها و توضیحات متقاعد کننده ای ایجاد کنید

صفحات وب دارای دو ویژگی خاص هستند که موتورهای جستجو هنگام ایجاد نتایج جستجو از آنها استفاده می کنند:


16 متای راهنمای دوبلین


بر خلاف آنچه از نام آن بر می آید ، برچسب عنوان متا در هیچ کجای صفحه شما ظاهر نمی شود. این فقط نام برگه مرورگر را تنظیم می کند و گوگل و سایر موتورهای جستجو هنگام نمایش صفحه در نتایج جستجو از آن استفاده می کنند.


SIDENOTE Google همیشه به برچسب های عنوان شما که تنظیم می کنید احترام نمی گذارد. آنها گاهی اوقات تصمیم می گیرند چیزی کمی متفاوت به نمایش بگذارند.

عنوان عنوان فرصتی عالی برای نوشتن عنوانی است که:


شامل کلمه کلیدی مورد نظر شما برای صفحه بندی می شود ، و

به اندازه کافی جذاب است تا جستجوگران را کلیک کنید و از سایت خود بازدید کنند.

حکمت متعارف همچنین پیشنهاد می کند که خود را زیر 60 کاراکتر نگه دارید تا در نتایج جستجو به طور کامل کوتاه نشوید. با این حال ، این مسئله نه به تعداد شخصیت ها بلکه به پیکسل ها مربوط می شود. بنابراین ، بهتر است از ابزار پیکسل SERP استفاده کنید تا مطمئن شوید عناوین شما قطع نمی شوند.


توصیفات متا نیز مهم هستند ، زیرا بیشتر آنها می توانند بر نرخ کلیک تأثیر بگذارند.


SIDENOTE تصور نمی شود که میزان کلیک یک عامل رتبه بندی مستقیم باشد ، اما به طور مستقیم بر میزان بازدید شما از جستجو تأثیر می گذارد.

اگر می خواهید از خطر کوتاه شدن جلوگیری کنید ، توضیحات متا نباید بیش از 155 نویسه باشد. از ابزار پیکسل که در بالا ذکر شد استفاده کنید تا آنها را در حد مجاز نگه دارید.


خواندن توصیه شده: چگونه می توان برچسب عنوان کامل SEO را تهیه کرد (روند 4 مرحله ای ما)


د) برای ایجاد یک ساختار منطقی از عنوان و زیر عنوان استفاده کنید

از قالب استاندارد HTML برای سرصفحه ها (H1 تا H6) استفاده کنید تا درک ساختار صفحه شما و اهمیت هر بخش برای موتورهای جستجو آسان باشد.


سرصفحه 1 باید برای عنوان در صفحه محتوای شما اختصاص داشته باشد و در حالت ایده آل شامل کلمه کلیدی اصلی (یا چیزی نزدیک به کلمه کلیدی اصلی باشد) که شما هدف قرار داده اید. در هر صفحه می توانید بیش از یک برچسب H1 داشته باشید ، اما توصیه می کنیم به یک برچسب بچسبید.


از عنوان 2 برای عناوین بخشهای اصلی صفحه شما باید استفاده شود. آنها همچنین باید کلمه کلیدی اصلی شما را هدف قرار دهند (هر زمان ممکن و طبیعی باشد - از بند کفش خودداری کنید!) و مکان خوبی برای افزودن کلمات کلیدی اضافی (دم طولانی تر) است که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید.


هر بار که یک قدم بیشتر در محتوای خود بروید ، از نوع بعدی عنوان ، به عنوان مثال ، عنوان 3 برای عنوان های زیر عنوان H2 و غیره استفاده کنید.


در اینجا محتوای ساختار یافته به نظر می رسد:


H1: The Complete First Traveller's Guide to Dublin

H2: مکانهای دیدنی و دیدنی

H3: کالج ترینیتی

H4: نمایشگاه کتاب کلز و کتابخانه قدیمی

H3: انبار گینس

H4: نوار جاذبه

H3: منطقه نوار معبد

H2: محل اقامت

H3: هتل 1

H3: هتل 2

H3: هتل 3

H2: رستوران ها

H3: رستوران مجلل

H3: گاستروپاب

H3: جای مفصل دیگر

H2: میله ها

H3: نواری با موسیقی زنده

H3: نواری با کوکتل های عالی

H3: نوار بسیار توریستی

H2: نتیجه گیری

پیروی از یک ساختار مشخص و جامع ، موتورهای جستجو را برای دسته بندی مطالب شما آسان می کند و به خوانندگان بشری نیز کمک می کند.

منبع


[ بازدید : 295 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش قانون جذب و موفقیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]