چهارشنبه 20 آذر 1398
21:44
اکادمی جراحی

بلوک های پول را از بین ببرید
آیا راه خود را مسدود می کنید؟

بسیاری از ما با درک این نکته که "ثروت بزرگ" چیزی است که برای افراد معینی انتخاب شده است ، خریداری شده اند. و برای هر کس دیگری ، مبارزه و فقدان مالی "پذیرفته شده" است.


آیا این طرز فکر و فاقد صدا برای شما آشنا است؟ اگر اینگونه است و به طور مداوم خود را نگران مالی ، صورتحساب و بدهی می دانید ، پس باید به این اعتقادات یا درسهایی که در آموزش قانون جذب کودکی در ذهن شما تعبیه شده است بپردازید. احساسات شدید و منفی پیرامون پول می تواند ذهن شما را مصرف کند. همچنین می تواند بر نحوه انتخاب زندگی شما تأثیر بگذارد. و این می تواند نتیجه ای جز نگرانی بیشتر در مورد پول و تمایل مداوم به بیشتر نداشته باشد.

از خودت بپرس…
آیا تاکنون کسی را شناخته اید که همیشه به راحتی پول به نظر می رسد؟
آیا شما کسی هستید که هرگز درمورد اینکه چگونه نمی توانند چیزی را بپردازند شکایت می کنند ، بلکه می توانند همیشه آنچه را که می خواهند خریداری کنند؟
و آیا شما کسی هستید که هرگز از انتخاب قبض عصبی نمی شوید؟
آیا از داشتن شانس مالی ، پیدا کردن 100 دلار یادداشت بر روی پیاده رو یا داشتن چک های غیر منتظره خوش شانس هستید؟
پول این وقایع "متفکر ثروتمند" تصادفی نیست. آنها نتیجه ذهن هستند که آنقدر به ثروت و فراوانی آن متمرکز شده اند ، که آنها آشکارا بیشتر و بیشتر آن را به زندگی خود جذب می کنند.

برای کسانی که از جوانی بزرگ شده اند این باور را دارند که "پول روی درختان رشد نمی کند" ، متوجه خواهید شد که درآمد به آسانی حاصل نمی شود.

اما چرا نباید به راحتی در دسترس شما باشد؟

با وجود این همه وفور در دنیا ، چگونه می توانید از ثروتی که شما را احاطه کرده لذت نبرد؟

درک خود را از پول دوباره آموزش دهید و نتایج می تواند حیرت انگیز باشد.

دریابید که چگونه می توانید از قانون جذب پول استفاده کنید
آیا می دانید ... پول انرژی است. جهان به سادگی به کسانی تقسیم نمی شود که می توانند ثروت را جمع کنند و کسانی که هرگز آن را جمع نمی کنند. هر کس یک شانس برابر دارد. کسانی که اقدام می کنند و برنامه ای دارند معمولاً موفق می شوند. این به همان سادگی است.

شما از پیش مقید به زندگی سختی و مبارزه نیستید. شما به تنهایی مسئول چقدر درآمد از زندگی خود هستید. از پول احساس هیجان می کنید. بابت پولی که قبلاً داشتید ، سپاسگزار باشید. از این آگاهی که بانک جهان دارای ثروت نامحدود برای ارائه به شما است ، خوشحال شوید. بگذارید تمام ذهن شما با افکار فراوان مصرف شود.

طرحی تهیه کنید که مبتنی بر چیزی واقع بینانه و دست یافتنی باشد و سپس اقدامات گسترده ای انجام دهد.


[ بازدید : 187 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش قانون جذب و موفقیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]