3 ایده کسب درآمد به دلار در ایران

جمعه 6 دی 1398
22:03
اکادمی جراحی

شماره 1: Google Adsense
وقتی وبلاگ خود را شروع کردم ، به عنوان مشاور مالی با محدودیت های زیادی روبرو شدم. در نتیجه ، یکی از تنها راه هایی که می توانم در آن زمان از آن کسب درآمد کنم ، استفاده از Google Adsense بود. با استفاده از این استراتژی درآمدزایی ، شما به سادگی ثبت نام می کنید و Google کدی را برای کپی و ضایعات در وب سایت خود به شما می دهد. از آنجا ، Google بقیه را انجام می دهد و هر وقت شخصی روی تبلیغات شما کلیک کند و / یا خرید کند ، حقوق شما دریافت می شود.


وقتی بالاخره Google Adsense را به وب سایت خود اضافه کردم ، توانستم در طی سه ماه اولین 100 دلار پرداخت خود را بدست آورم. این بسیار جالب است ، اما بسیاری از مردم از من سؤال کرده اند که من در ابتدا با Adsense چقدر درآمد کسب کردم.

باید در نظر داشته باشید که ، به عنوان یک مشاور مالی ، اکثر تبلیغات موجود در وب سایت من مربوط به محصولات مالی است که پرداخت خوبی ندارند. اگر وبلاگ شما مانند طعم و مزه متفاوت است ، ممکن است مدت زمان طولانی تر پرداخت تبلیغات شما با اولین چک 100 دلاری شما طول بکشد.

شماره 2: پیوندهای متنی
راه دوم که من در ابتدا 100 دلار درآمدم از طریق لینک های متنی بود. اگر نمی دانید پیوندهای متنی چیست ، هر مقاله ای را در وب مشاهده کنید و کلمات برجسته ای را می بینید که می توانید کلیک کنید تا شما را به یک صفحه وب دیگر منتقل کند.

در حالی که من مدت زمان آن را درک نکردم ، یک شرکت شرکتی وجود دارد که مایل به پرداخت 100 ، 200 دلار و حتی 1000 دلار یا بیشتر برای شما هستند تا بتوانند از وب سایت خود به آنها پیوند دهند. اما وقتی که چند شرکت فقط 100 دلار یا بیشتر به خاطر قرار دادن لینک در یکی از پست های وبلاگ من ، به من 100 دلار یا بیشتر پرداخت می کردند بسیار غافلگیر شدم.

متأسفانه ، من در نهایت فهمیدم که فروش پیوندهای متنی خلاف شرایط و قوانین Google است. اگر این کار را بطور مداوم انجام می دهید ، وب سایت شما در دراز مدت به تاراج می رود.

به همین دلیل ، فروش پیوندهای متنی یک استراتژی درآمدزایی طولانی مدت نیست. شما می توانید این کار را هر چند وقت یکبار و بدون هیچ گونه تأثیر منفی انجام دهید ، اما اگر حریص شوید و بیش از حد از آن ناراحت شوید ، پشیمان خواهید شد.

شماره 3: پست های حمایت شده
با یک پست حمایت مالی ، یک شرکت به شما می پردازد که در مورد محصول یا خدمات آنها در وب سایت خود صحبت کنید. در حالی که من در ابتدا برای هر پست حمایت مالی که در مورد سنت خوب مالی انجام دادم ، 100 تا 200 دلار درآمد کردم ، اما به مرور زمان نرخ های خود را بالا بردم.

چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟ الكسیس شرودر ، بلاگر از FITnancials ، می گوید كه او غالباً 3000 دلار در ماه با پست های حمایت شده درآمد می كند. با این حال ، برخی از وبلاگ های با ترافیک بیشتر می توانند به راحتی 20،000 دلار برای هر پست حمایت مالی یا بیشتر کسب کنند.

اگر قصد انجام پست های حمایت مالی را دارید ، من قطعاً فقط توصیه می کنم با شرکت هایی که به آنها اعتقاد دارید کار کنید و احساس خوبی برای ارتقاء دهید. اگر همه چیز و همه چیز را بدون اطمینان از همخوانی با ارزش های خود ترویج کنید ، احتمالاً اعتماد بسیاری از خوانندگان خود به دست نخواهید آورد. با گذشت زمان ، این می تواند به تلاشهای شما برای رشد وب سایت شما بیشتر از درآمد پست های حمایت شده آسیب برساند.


[ بازدید : 145 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش قانون جذب و موفقیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]