چگونه می توانم اقدام به خرید رمزارز کنم؟

شنبه 27 ارديبهشت 1399
20:15
اکادمی جراحی

چگونه می توانم اقدام به خرید رمزارز کنم؟


وقتی با کلمه ای جدید روبرو می شویم معمولاً در فرهنگ سعی می کنیم معنا و مفهوم آن واژه را پیدا کنیم. رمزارزها نیز برای بسیاری از مردم واژه جدیدی به حساب می آید. بسیاری ممکن است در این چند ساله پیوسته از خودشان پرسیده باشند: چگونه می توانم اقدام به خرید رمزارز کنم؟ برای پاسخ گفتن به این سوال بهتر است کمی بیشتر با رمزارز آشنا شویم.

رمزارزها نوعی ارزهای دیجیتال هستند که برخلاف ارزهای سنتی یا فیات، قابل رویت در جهان فیزیکی نیستند، بلکه ارزهای دیجیتال در جهان مجازی و شبکه ای وجود دارند. ارزهای دیجیتال مدت‌ها قبل از اینکه اولین ارز مجازی به وجود بیاید، به عنوان یک ساختار تئوریک وجود داشت تا بتواند جایگزینی برای مدل‌ فعلی مبادلات و پول‌های رایج بشود.

رمزارز به زبان ساده:

رمز ارز‌ها از پروتکل های رمزگرافیکی و یا کد‌های فوق‌العاده پیچیده برای رمز‌گذاری دیتاهای حساس و انتقال آن‌ها استفاده می‌کنند تا معاملات امنی را فراهم کنند. توسعه‌دهندگان رمز‌ ارزها این پروتکل‌‌ها را بر پایه اصول پیچیده ریاضیات و مهندسی کامپیوتر بنا کرده‌اند که آن‌ها را غیرقابل نفوذ می‌کند. این پروتکل‌ها همچنین هویت افراد استفاده کننده از رمز‌ ارز‌ها را مخفی نگه می‌دارد و ردیابی و پیدا کردن آن‌ها را برای هر کسی و هر دولتی دشوار می‌کند.

رمز ارزها همچنین برای کنترل شدن غیرمتمرکز خود شناخته می‌شوند. این به آن معناست که تمام فعالیت‌ها و ارزش‌های این بازار توسط همان کد‌های پیچیده کنترل و ارزیابی می‌شوند و بانک‌ها و یا مقامات دولت ها کنترلی روی آن‌ها ندارند. ارزهای دیجیتال امکان معامله شدن توسط ارزهای واقعی را نیز دارا می‌باشند و شما می‌توانید در بعضی از مارکت های خاص و صرافی های شناخته شده، مانند کونوس Counos))، ارز‌های دیجیتال خود را با دلار، پوند، یورو و غیره جایگزین کنید. خطر اصلی در همین مرحله اتفاق می‌افتد جایی که هکر‌ها و بدافزار‌ها امکان بلوکه کردن پول شما را در حین این انتقال دارا هستند.


سرمایه گذاری در رمزارزها:

این موضوع را باید در نظر داشت که بسیاری از افراد از طریق رمز ارز وعده ثروت یک شبه می‌دهند. باید مراقب باشید که گول افرادی سودجو را نخورید. درست است سرمایه‌گذاری در رمز ارز ممکن است درآمدی بیشتر از بورس اوراق بهادار یا صندوق سرمایه گذاری داشته باشد. شما ممکن است با ۱۰۰۰ دلار سرمایه‌گذاری در بیت کوین، اتریوم و … در یک سال بیش از ۳۰۰ درصد سود کسب کرده باشید. با این حال باید اذعان داشت که وقتی صحبت از ارزهای رمزنگاری شده می‌شود شک و تردید زیادی وجود دارد که بازدهی آن فقط برای یک سال است و چشم‌اندازی از آینده آن وجود ندارد. اما شواهد تاکنون نشان داده است که ارزهای رمزنگاری شده واقعی هستند و به طور فزاینده‌ای تولید می‌شوند تا بمانند.

بنابراین توصیه می‌شود اگر در مرحله حدس و گمان به سر می‌برید سرمایه‌گذاری کوچک در این مقوله کنید چون می‌توانید درآمد زیادی کسب کنید. اگر بتوانید با صرف اندک پول از این طریق درآمد زیادی را کسب کنید برنده هستید و اگر سرمایه خود را از دست دادید شکست سنگینی نخورده‌اید. اگر با منابع معتبر در زمینه آموزش کسب درآمد از طریق رمز ارز آشنایی داشته باشید همگی متفق القول هستند که سرمایه‌گذاری در رمز ارز ثروتی یک شبه نیست و مستلزم زمان و هزینه برای کسب مهارت و تجارت در آن است.

پلتفرم کونوس:

فناوری بلاک چین روند سنتی ابزارها و خدمات مالی را به چالش کشیده است. کونوس پلتفرم در حال حاضر پیشرفت های متعدد را در تجربه کرده و در سال 2020 روند صنعت بلاک چین را نیز به چالش خواهد کشید. از رمزارزهای نوآورانه ی کونوس گرفته تا خدمات مالی بسیار ایمن، کونوس پلتفرم همه چیز برای ارائه به اعضای ارزشمند خود دارد. اخبار رمزارز و بلاک چین به صورت لحظه ای از طریق سایت های معتبر کونوس قابل مشاهده است. کونوس در تلاش است از طریق افزایش آگاهی عمومی، ایرانیان را با صنعت بلاک چین بیش از پیش آشنا کند.

کونوس پلتفرم در سال 2017 در کشور سوئیس کار خود را آغاز کرد، و تا کنون توانسته تعداد زیادی از اعضای وفادار را به خود جلب کند. هدف این پلتفرم تنها سودآوری نیست، بلکه هدف آن معنا بخشیدن به دارایی ها و کسب و کار دیجیتال است. اعتبار مهمترین شاخصه ی کونوس است و تیم این پلتفرم همواره در کوشش است تا به تمام افراد در این زمینه کمک کند. سرویس های امن پلتفرم کونوس و صرافی های معتبر این نهاد شناخته شده، قیمت بیت کوین را به صورت لحظه ای در اختیار کاربران قرار می دهد.

چگونه می توانم اقدام به خرید رمزارز کنم؟ با پلتفرم کونوس این سوال دیگر سخت و مبهم نیست. کاربران می توانند با مراجعه به صرافی های معتبر کونوس و یا دانلود کیف های پول همراه کونوس از طریق سایت های معتبر بین المللی، به سادگی تجارت و کسب و کار مستقل خود را شروع کنند.


[ بازدید : 262 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آموزش قانون جذب و موفقیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]